Možná už se vám stalo, že Vám nějaká naše novinka unikla, protože Vám e-mail nepřišel, nebo spadl do spamu či hromadné pošty a přehlédli jste ho. Pokud chcete pomoct s tím, aby Vám novinky od Kristýna a praktické tipy týkající se Vašich služeb chodily do Doručené pošty, jste na správném místě.

Nabídka mi spadla do spamu nebo hromadné pošty. Co s tím?

Aby Vám informace od nás chodily správně do složky Doručená pošta (nebo Primární doručená pošta), je potřeba naše e-mailové adresy označit jako důvěryhodné. Nejjednodušší cesta je přidat si naše e-mailové adresy do seznamu důvěryhodných kontaktů přímo na webovém rozhraní e-mailové pošty Vašeho poskytovatele (např. Seznam.cz, Google, Outlook.com apod.). 

  • Seznam - Např. po otevření naše e-mailu najet na šipku vedle naší e-mailové adresy a po otevření nabídky vybrat "Důvěryhodná adresa".
  • Nebo ve složce Spam oznašit zprávu jako "Není spam" a potvrdit, že chcete naši e-mailovou adresu přidat mezi Důvěryhodné.
  • E-mailová adresa, kterou používáme pro naše mailingové řešení a je potřeba ji dát mezi důvěryhodné, je: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. (Na tuto adresu nikdy nepište - není obsluhována.)

Chci změnit volbu toho, o čem mě informujete

Stačí na konci každého našeho e-mailu, ve kterém neřešíme Váš konkrétní požadavek, nebo administraci vaší služby, kliknout na odkaz "Nastavte si, které e-maily chcete dostávat" a otevře se Vám webové okno, ve kterém můžete upravit svoje preference.